لاعب المنتخب: هضرب هاني رمزي قلمين.. وبطل شغل نسوان

وجه أحمد فتحي “بوجي” المهاجم السابق لمنتخب مصر للشباب، هجوم ناري على هانى رمزي المدرب العام السابق للمنتخب ، موجها إليه العديد من الإتهامات، بعد التصريحات التى ادلها بها أمس الثلاثاء.


وكتب بوجي عبر صفحته على موقع “فيسبوك”:”بعد ما سمعت كلام هاني رمزي امبارح افتكرت اللقطه دي وقولت لنفسي كان لازم الرجاله تسيبني اروح اديلووو علي وشه وقفاه لانه مش راجل ودائما بيتهرب من المسؤليه ويرميها علي اي حد مع العلم انه بيكون هو العنصر الاساسي للفشل بالورقه والقلم والشهود”.


وتابع :”امبارح قال انه كان عاوز يجمع اللاعبين في اوضته ويتكلم معاهم ويشدهم علشان يركزوا بس كان خايف ان اجيري يعرف ويزعل لان ده مش من حقه!”.


وأكمل :”انا احب اقلكم اقسم بالله اقسم بالله هاني رمزي كان بيجمعنا ليلة الماتش ال 10 لاعبين اللي هيبداوو الماتش والكام تغير المتوقع ويفضل يفتكس ويغير من اسلوب لعب الخواجه ويقول كلام غير اللي اتدربنا عليه وغير اللي قاله المدير الفني ومن هنا ظهر سوء الاداء في كاس العالم”.


وأتم قائلا :”امبارح يقولك اصل انا مقدرش اتعدي المدير الفني وعمال يلبس الفشل للاعبين وللمحمدي واللاعببن الكبار والله عيب عليك يا هاني يا رمزي اللي انت بتعمله ده واحسنلك اسكت علشان اللاعبين الكبار لو اتكلموا انت مش هتلاقي اكاديميه تمسكها وبطل شغل السهوكه بتاع النسوان وكفايه مكالمات مع مقدمين البرامج المهمه وعمال تنيم فيهم علشان تتنصل من المسؤليه”.

الإعلانات

جاري التحميل…

كلمات مفتاحية

قد تعجبك هذه المواضيع أيضاً

نرشح لكم

التعليقات

إغلاق
إغلاق